onsdag 9 juni 2010

Statistik

Kollade just på Bloggtoppen! (Se länk längre ner till vänster.)
Där fanns det kul statistik om min blogg!

Antal besök denna vecka 83
Sidvisningar denna vecka 165
Totalt antal sidvisningar hos denna blogg 4,167
Totalt antal besök hos denna blogg 2,055
Antal sidvisningar per besök denna vecka 1.988
Antal sidvisningar per besök totalt 2.028

Spännande!
Det känns helt otroligt för mig att min lilla blogg har haft över 2000 besökare!
Jag har ju bara hållit på i två månader...

Kul också att varje besökare tittar på 2 sidor i genomsnitt. :)

Jag bara tackar och bugar!
Det är fantastiskt att ni vill läsa!
Tipsa gärna några fler om du gillar den...

Och klicka gärna på bloggtoppen och gör en bedömning + kommentar av min blogg. (Sök efter Helakarin, så kommer du till ett formulär.)

TACK! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar