fredag 30 april 2010

Livsguide?

Jag är inte en vis kvinna.
Däremot är jag bra på att lyssna på de som vet bättre.
Och jag glömmer aldrig... (Det är så vi elefanter fungerar.)

Tack vare min stigande ålder har jag haft gott om tid på mig att lyssna, så ett och annat bra har jag snappat upp. Jag har också mycket goda rådgivare, alltid nära till hands, och min intuition blir allt bättre.

Men vis?
Nej, inte särskilt.

Jag är på väg själv.
Ibland säker, ibland vilsen - som alla andra.

Så när en mycket intuitiv, intelligent, emotionell och fantastiskt person refererar till mig som hennes livscoach, blir jag lite full i fniss.

Känns lite som när en blind leder en blind...
Men hon är övertygad om att jag har svaren.

Jag är ödmjukt tacksam för att jag har kunnat hjälpa till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar