lördag 3 april 2010

Blogga bör man...

ALLA måste ha en blogg. Det har jag läst i tidningen, så det är sant.

Oavsett vilket, så är det ju en bra idé. Att få skriva och skriva utan varken censur eller recension, så... I want in!

Vad jag ska skriva om? Allt som intresserar mig. Saker som jag funderar på. Det lär bli mycket hälsa, tips och tricks för att hålla sig på den roliga sidan om gränsen. Kanske ett och annat om samhällsutveckling. Fria funderingar om vad vi bygger upp, vad vi ger våra barn och hur vi behandlar varandra.

Mode? Kändisar?
Nej, antagligen inte.

Så vem ska läsa?

Du. Tydligen. Och kanske dina vänner.

Välkommen till Karins värld!

4 kommentarer:

  1. Blogga bör man annars DÖR man!
    Välkommen!
    Jätte roligt!
    Lycka till.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Flory floppan!
    Jag är verkligen rudis på detta, har nästan aldrig ens läst en blogg. (Känner mig plötsligt VÄLDIGT gammal...)
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Precis piggnat till så pass mycket, efter att ha legat i spysjukan ett dygn, att jag orkar ligga i sängen med en dator. Underbar läsning! Skönt med en blogg med lite vettigare innehåll än vissa andra .. Kram kram / Clara K-H

    SvaraRadera
  4. Just nu är det så roligt att jag skulle vilja lägga ut typ 4 inlägg varje dag... Men målsättningen är att kunna åstadkomma 1 vettigt om dagen, så jag sparar till stressigare tider...
    Tack för uppmuntran!

    SvaraRadera