tisdag 12 oktober 2010

En okänd välgörare, tack!

Tänk om det skulle hända mig. Tänk om en okänd välgörare plötsligt en dag tog mig åt sidan och sa: "Jag är inte riktigt den jag har sagt. Egentligen är jag multimiljonär och jag vill satsa på din verksamhet. Du gör bra saker och jag vill vara en del av det."

Helt fantastiskt!

Oj, vad jag skulle gråta.
Och vara jätteglad.

Tänk bara det att bli sedd! Och så att bli uppskattad - och att någon satsar på MIG! Det vore härligt och underbart.

Och sedan skulle välgöraren gärna få säga:
"Du vet ditt hus, som du älskar så mycket. Jag ska renovera och byta ut hela taket åt dig, så du inte behöver bekymra dig för att det regnar in. Och så ska jag bygga dig din vinterträdgård som du har drömt om i 10 år. Jag tycker du är värd det!"

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar