torsdag 9 september 2010

Kungarna av Tylösand

Ett kompisgäng bor i en villa i Tylösand och festar loss. Bubbelpool och mycket dricka. De ska vara där en månad, men blir portade från hotellet redan andra dagen.

Vilket gäng... En billigt blonderad brud med fejkad morotssolbränna. En kille som ser ut som en rocker, spretiga tänder med tatueringar. En liten sipp, mörkhårig brud som skyller på alla och surar. En antingen stenhög eller också lätt efterbliven indier (tror jag). Och några fler.

Ha ha ha - vilka är de här förlorarna?
Jag trodde det skulle vara någon form av överklass som festade loss i Tylösand. De ser ju mer ut som trailor trash!

Eller vad sägs om de här kommentarerna:

"Du är en av de få telefonadresser jag kan, du vet, i huvudet. (Gest pistol mot huvudet.)"

"Jag vinglade rätt mycket, men inte för att jag var full, utan för att jag har fel på fötterna." (Yeah - right...)

"Jag gick in i folk hela tiden, men det var för att det var så trångt." (Bild på ett nästan folktomt ställe, där han raglar fram som en hal boll i ett flipperspel och studsar mot alla runt omkring.)

Får låna en kommentar från Maken:
Är det här fattigmans-Paradise-hotell?

3 kommentarer:

  1. Stackars killar och tjejer när detta är slut.
    Dem har grävt sin egna grav.
    Flory

    SvaraRadera
  2. Och värre lär det bli om man får tro trailern...jisses, nu har verkligen ALLA gränser överskridits i TV...de har tydligen inte ens "vett" att dra täcket över sig när de "umgås", som de gjorde i "Big Brother" en gång i tiden...usch och fy! Den som beslutade att detta var tillräckligt bra för att kunna visas på TV måste ju ha någon form av felkoppling i hjärnan!

    SvaraRadera
  3. tur det finns ett otal andra kanaler att välja på;-)

    SvaraRadera