torsdag 12 maj 2011

"Du har ingen blogg"

Hjälp!
Hjärtinfarkt!

Jag loggar in på min vanliga blogg och får beskedet: Du har ingen blogg på Blogger.
Och så är där alldeles tomt...

Iiiiih!
Alla mina inlägg!
Som jag givetvis inte har sparat någon annan stans (sedan i september eller så).

Jag loggar ut, loggar in. Går inte.
Söker på helakarin.blogspot.com – finns inte.

Paniken växer.

Efter att ha klickat på alla hjälpcenter som finns utan att få hjälp alls, hittar jag en annan tjej med en blogg på Blogspot som har hittat en lösning: Logga ut och logga in 10 ggr eller så – och så plötsligt kom hon in!

Och det fungerade för mig med.
Så nu ska jag spara alla inlägg snabbt som tusan i ett fint dokument.
Det kan jag roa mig med på väg upp till Stockholm...
*andas fortfarande ansträngt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar