torsdag 1 september 2011

Lyfta och gjorda

Jag förstår inte hur de ser ut.

Nya reklamen för Boss, där sångaren i 30 seconds to Mars (Jared Leto) är med är ett exempel. Hollywoodfruarna ett annat.

De är så lyfta, Botoxade och ändrade att de har tappat sin mänsklighet. Alla tjejerna ser likadana ut, om de heter Amanda Nicole eller Anna Anka. Stela, hårda och blonda, med leenden som Jokern i Batman skulle vara stolta över.

Jag kan inte se dem.
Det slår slint i hjärnan på något vis och jag kan inte se hur de ser ut.
De är för artificiella. Utseendet blir obegripligt.

Dessutom tycker jag att de är otäcka.
Jag har svårt för att koncentrera mig på vad de säger, eftersom min hjärna är fullt upptagen med att försöka processa det den (inte) ser.

Hu.
Hoppas att den här trenden med att göra om allt går över snart.
Hurra för verkliga människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar